Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

torsdag 17 mars 2011

Snörvel!

Det är sjukt här hemma nu. Ett riktigt viruspartaj. Elliot skrek sig igenom hela förra natten och tömd på allt vad liv heter åkte jag till jobbet med ett begynnande halsont i morse. Klart som vatten att man blir sjuk när sova på natten är lika sällsynt som älgar i city!! Imorgon stannar jag hemma i mysbrallor och besparar mig ångesten att smitta ner mina kollegor. Håller mina tummar att E får sova bättre i natt och ber till den högre makten att vi andra också får lite vila inatt. Nä, nu måste jag leta reda på den där Nezerilen.....in i dimman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!