Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

lördag 22 september 2012

Höstmys

Idag har det varit riktigt ruggigt ute. Ville bara gömma mig inomhus men Elliot stackarn blev lite för rastlös , när inredningen hotades togs beslutet att det nog var bäst för alla med lite utelek. Så det blev ändå en blöt och lerig lövdans på gården och mamma var också rätt så nöjd, luft är ju alltid luft oavsett om den kryddas av regn eller sol!

Inomhus har vi spenderat mest i köket. Det har bakats både äppelkaka och pizza. Jättegott blev det och fulla av mjöl var vi när baket var över. Insåg att jag behöver jobba på mitt kontrollbehov när det gäller bak och matlagning. Med en tvååring som hjälpreda blir det aningens annorlunda men också betydligt roligare.

Imorgon hoppas jag på höstsol 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!