Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

lördag 19 februari 2011

Drar en lättnadens suck...

....efter en otroligt lång och seg vecka. Ibland är det bara så att en dag känns som två! Ikväll blir det ingen schlager för min del, ikväll blir det tjejkväll på stan. Lite god mat, dricka och framförallt mysigt sällskap.

Elliot sov till 07:30 i morse vilket mamma som hade morgonjouren tackar för ;-). Mister E har käkat frulle och rivit ut alla böcker och cd-skivor över hela vardagsrumsgolvet, nu sover han lite och sen tänkte jag mig en promenad i den fina februarisolen. Sitter här och suktar efter ett kokt ägg med kaviar.......trevlig lördag på er alla söta.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!