Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

fredag 25 februari 2011

Vardagen!

Allt bara snurrar på just nu. Jobba, äta,sova (om man har tur) och nästa dag samma igen! Längtar så det gör ont till sommar och semester. Längtar efter egentid, längtar efter tid ensam med Niklas, längtar efter att göra skojigare saker med Elliot....ja, längtar helt enkelt ,medans vardagens bestyr kapslar in mig! Nu är jag ledig två dagar och kan inte för mitt liv förstå hur två lediga dagar är över i ett nafs när veckorna känns som en månad...

Jo, kom på en sak till som jag längtar efter...vår och bar mark!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!