Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

torsdag 3 februari 2011

Återhämtning

Med risk för upprepning.....magsjuka,kräksjuka,spysjuka. Som en boomerang vägrar den lämna vår familj ifred. Jag åkte på det ännu en gång, med skillnaden att denna gång ville jag bara dö!! Herregud alltså...leave us alone!! Idag känns det som att jag nog mot alla odds kommer att bli frisk en dag.....förhoppningsvis inom en snar framtid.

Nog om det nu. Idag fyller min söta systerson 2 år. Kommer så väl ihåg när vi fick meddelande om att han kommit, vi var nämligen på vår härliga bröllopsresa, eller snarare satt vi på transferbussen på väg till flyget för hemresa. Då pep det till i mobilen och en ljuvligt söt bebbe prydde skärmen.

**Massor av Grattis Elias **

(ja, här hade jag tänkt lägga in en söt bild på bebiselias men nåt har hakat upp sig så ni får helt enkelt bara föreställa er den ljuvligaste med mörka långa ögonfransar:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!