Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

måndag 7 februari 2011

Montaaag!

Elliot skrutten har fortsatt sin feberkarriär och natten till denna dag var en mix av gråt, lakantrassel , alvedonsuppar och irriterade trötta föräldrar. Åkte med pandaögon till jobbet i hopp om att hamna på en sal med nån liten "vagel i ögat operation" men fick motvilligt handha ett av våra största och ingrepp. Är i efterhand dock tacksam, fullt fräs hela dagen utan att ens ha möjlighet att pilla på tröttheten.

Väl hemma hade min älskling trotsat sömnbristens förlamning och svängt ihop köttfärssås med spagetti. Han hade på förmiddagen besökt vårdcentralen med vår heta bebis och blivit lugnad. Det var varken hjärnhinneinflammation eller lunginflammation som jag befarat (aldrig mer nätdoktorn!!) Idag har E piggat på sig och sista tempen visade under 38 grader....Hurra! Nu sover han lugnt och stilla och alldeles strax hoppas jag på detsamma.....................

..............Är det fredag snart??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!