Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

torsdag 10 februari 2011

OM!

Om vi hade lite mer pengar i börsen skulle jag på inga vilkor jobba heltid, då skulle jag jobba 70% och resten av tiden vara hemma med min familj. Är idag aningens avundsjuk på de som har möjlighet till det. Gör mig i ordning för ett em/kvällspass på jobbet....12:30-21:45! Är man slav under landstinget eller?! -Ja, blir svaret på den frågan.

Hoppas kvällen går fort. Imorgon är det äntligen fredag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!