Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

tisdag 15 februari 2011

Kärlek och joller!

Igår blev frugan (moi) paff! Jag blev så in i bengen uppvaktad med anledning av hjärtedagen. Först kom det ett blomsterbud (i form av Niklas svåger) till jobbet, röda vackra rosor som tyvärr blev köldskadade på vägen hem. Väl hemma vankades finmiddag med fläskfilè och potatisgratäng. DESSUTOM fick jag ett jättevackert smycke OCKSÅ. Har aldrig någonsin blivit så uppvaktad på Valentine`s day! Det värmde långt in i hjärtats inre rum. Själv hade jag inget alls till N.....fy skäms på mig!!

Elliot har idag faktiskt börjat att jollra på ett nytt sätt, det är liksom inte joller längre utan snarare egna påhittade ljud som han böjer och sätter ihop, fattar ni ;-) Ja det låter underbart gulligt iaf, och han ser överlycklig ut när "meningarna" rullar på tungan.

Som vanligt känns veckan oändligt lång. Det stora plusset är att det är ljust ute när jag går från jobbet. Kylan härskar just nu, men inte länge till!

1 kommentar:

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!