Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

fredag 21 december 2012

Julen knackar på...

...och jag tycker att den känns totalt oviktig i år. Det enda som jag längtar efter är den stora dagen då plutt ska ut. Elliot är ju rätt så liten fortfarande och har inte riktigt greppat charmen med just julafton och det känns rätt så skönt ifall det nu skulle sätta igång just den dagen. Nästa år lär det vara annorlunda!

Vi får lite vänner på besök på julafton, äter lite julmat och kollar Kalle Anka, men mest av allt hoppas vi på att få ringa dem och ställa in kalaset för att vi måste till förlossningen...;-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!