Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

tisdag 11 december 2012

Snälla rå!

Två dagar innan Elliots förlossning sattes igång fick jag ont i svanskotan. Idag kom samma smärta, precis som att nån gett mig en ordentlig lyckospark i ändalykten! Bebis håller nog också på att fixera sig ordentligt för med jämna mellanrum skär det till nedåt, nästan så jag mår lite småilla.

Hoppas ju lite smått på att det kanske är något på G. En bebis i mina armar nu gör absolut ingenting!! Är nu i vecka 37...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!