Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

lördag 8 december 2012

Skräckblandad förtjusning

Läser i diverse bloggar om alla bebisar som ploppar ut nu. Känner en sån där myslängtan efter min egen bebis i mina armar, men så i nästa stund landar verkligheten på mitt huvud och påminner om sömnlöshet och ömma såriga bröstvårtor. Tänk att det kan finnas så mycket gos och lycka jämte smärta och mental burnout. Ja ja, ser iaf JÄTTEMYCKET fram emot att hålla vår lilla tvåa i mina armar....så det så!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!