Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

måndag 17 december 2012

Nehepp!!

Det bara avstannade och nu är vi tillbaka på ruta ett, såååå besviken! Det trista är att min lilla gravidledig bubbla spräcktes. Jag var så nöjd och harmonisk av att bara få vara hemma, pyssla, baka, vila, leka med Elliot etc. Allt det har ersatts med frustration över att bebis inte kommer!! Vill ha knytet här nu... Hoppas att jag om några dagar nollställts och ställer in mig på 4 januari som det var tänkt istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!