Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

tisdag 25 december 2012

Skräcken!

18 Januari........18 JANUARI !!!!! Då har jag gått två veckor över tiden och är garanterad en förlossning. Det är så ofattbart och skrämmande långt borta! Om jag fortfarande ruvar vid den tiden kommer jag med största sannolikhet vara ett mentalt vrak, grinar vid bara tanken på det! Längtan efter förlossning nu har totalt tagit över och tyvärr förstört denna jul, och det blir jag också ledsen över , usch och fy, mina känslor löper amok med mig. Maken är också less och otålig, vilket muntert gäng liksom. Inget är som väntans tider..bah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!