Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

tisdag 18 december 2012

Vecka 38 (37+3)

Känner hur tröttheten tar över min kropp, hade sådan energi i början på gravledigheten som nu plötsligt sinat. Klockan nio lämnar jag Elliot till förskolan på morgnarna, sedan går jag hem, äter frukost och sover. Brukar vakna vid tolv och hinna med disken, lunch och lite annat plock, sedan hämtas vår stora bebis klockan två.

Idag hade Elliots kusin Adam födelsedagskalas på eftermiddagen. Ett helt gäng firade den fantastiska treåringen med Blixten Mc queen tårta och godis. Vi var två gravida och tre föräldralediga kvinnor som tagit med oss alla våra busungar till kalaset. Ljudnivån var hög men vad gör väl det när man ser hur kul kidsen har det :-)

I magen händer inte mycket. Bebis är livlig som tidigare och trots att det faktiskt är 17 dgr till beräknat datum är både jag och maken ruskigt trötta på gravidmage nu. En liten fis är vad vi vill ha här hemma nu...punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!