Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

måndag 31 januari 2011

Neeeeej!

Dra mig i hårroten! Tror ni inte Niklas åkte på kräksjukan inatt. Frossade och yrade i morse och såg ut att vara totalt okapabel att fungera som människa än mindre som pappa. Tog beslutet att stanna hemma idag. Ringde och sjukanmälde mig eftersom jag anar att VAM (vård av man) inte är giltigt skäl att inte dyka upp på jobbet! Får kolla imorgon ( då jag mot alla odds tänker åka till jobbet) om det får bli till att ta ut en sem.dag istället....

Medans min väldigt allvarligt sjuka älskling legat till sängs hela dagen har jag och Elliot roat oss själva. Det blev en långpromenad i solen och massor av Tittut! Ikväll blir det kycklinggryta med champinjoner ,squash och en skvätt grädde. Till maken blir det nyponsoppa och rostmacka. Hoppas INNERLIGT att jag skonas och inte åker på denna hemska sjuka igen.

1 kommentar:

  1. Fyyy faaan. Stackars sate...! KRYA. Vitpeppar och cola är fina grejer!

    SvaraRadera

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!