Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

torsdag 23 december 2010

Ändrade julplaner

Skulle egentligen suttit i vår bil på väg till svärföräldrarna just nu men eftersom vädret är som det är och vår bil är den skruttigaste i Sverige så stannar vi hemma istället. Lite besvikelse men också lite "åh va skönt att vara hemma bara vi tre"! Har inte julpysslat så mycket här hemma, mest på grund av utebliven julstämning men också för att vi ju inte skulle vara hemma i jul. Funderar nu starkt på att stryka julgardinerna ändå. Ska också bestämma oss för om det blir julmat imorgon eller inte. Skinkfantasten Niklas har fixt en skinka, så den kan vi gnaga på tillsammans, men vore ju gott med nåt tillbehör ;-)

Idag blir det lite shopping, Niklas ska köpa julklapp till mig (hurra!) och jag ska faktiskt köpa nåt litet till Elliot. Fast egentligen skulle det räcka med presentpapper till honom! Mormor och morfar ställer upp som barnvakt så vi kan lyxa oss med lunch på restaurang!

God Jul till er alla......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!