Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

onsdag 1 december 2010

Nu blir det nog glesare....

.....mellan inläggen alltså. När jag kommer hem efter jobbet är klockan redan 17.30 och då är det bara att pussa massor på E, ge honom mat och sedan natta. Och den där nattning har dessa två dagar lett till att jag somnat själv! Nu kanske det är lite trötthet orsakad av jobbovana så förhoppningsvis är jag framöver vaken längre än 19.00.......hoppas jag iaf! känns skönt att mjukstarta med 50 % nu i dec. men sedan blir det hårda bud när heltiden kommer att slita ihjäl mig.....inget jag ser fram emot men är man inte miljonär så är man inte liksom!

Första två dagarna gick fint iaf, himla skönt att få äta och gå på toa i lugn och ro ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!