Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

lördag 18 december 2010

Elliot har nu upptäckt Smillas (kissens) matskål. Så fort han är på golvet i köket rullar han målmedvetet dit och plaskar och krafsar. I ett obevakat ögonblick när jag i stor koncentration stekte hotdogs var han på väg att provsmaka de små kvävningsvänliga bitarna också :-O......så nu är skålen uppflyttad på högre höjder och Smilla får fogligt klämma in sig i lilla hyllan under köksbänken när hungern kallar. Tror iofs att hon är rätt så nöjd med att befinna sig på avstånd från E när hon äter, har sett hennes flackande blick när han legat och flåsat henne i svansen! E har också upptäckt mitt hår så nu är det hästsvans som gäller!

Idag och inatt ska vi barnvakta min sondotter N, pepparkaksbak står på schemat men misstänker att N mer kommer äta av degen än kavla den....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!