Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

måndag 13 december 2010

Lucia

Har jobbat hela dagen och inte sett en susning till luciafirande. Lite saffransbröd till eftermiddgsfikat bjöds det på men ingen lusse lelle. Känns lite trist för jag älskar verkligen luciasångerna. Möjligt att det går nåt tåg på TV nu i kväll, men jag är överjordiskt trött efter en intensiv arbetsdag ,så det blir till att krypa ner med Elliot nu och sussa. Hoppas ni andra mumsar pepparkakor och luciamyser.....natti natti..

1 kommentar:

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!