Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

lördag 11 december 2010

Nattsudd och bebisförvirring!

Jobbade i natt då. Det var lite av varje på knivfronten. Bland annat ett kejsarsnitt, himmel och tusen röda rosor va lättrörd man är nu då man själv fått barn......knep riktigt till i hjärtat och dess tårkanaler. Glömde bort alla mina gravidplågor och "första tiden kaos" och började smida planer på ett syskon till Elliot. I dagens klara dagsljus har dock förnuftet åter tagit plats, med andra ord väntar vi nog ett ljusår till innan ny bebis bakas....

2 kommentarer:

  1. Oj en krock...och vi va på förlossningen antar jag ?! ;) Eller va du på KK?

    SvaraRadera
  2. Näe, det blev dubbla snitt på KK, inget omedelbart.

    SvaraRadera

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!