Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

onsdag 29 december 2010

Nattsudd

Skräpar runt här mitt i natta i min varma morgonrock! Nattade Elliot vid åtta, somnade och vaknade av små ben som sparkade lätt på mig. Släpade mig upp för att ge lite flaska och blev varse att Niklas fastnat framför datorn. Drack ett glas obo`y ihop och nu kan jag inte somna om. Elliot sussar mätt och belåten. Imorgon ska jag få sovmorgon så jag stressar inte ihop av att jag inte sover nu.

Fnular lite på vilka kulinariska smaskigheter vi ska njuta av på nyårsafton. Mina syskon med familjer gästar oss. Det blir ett pyjamasparty så att barnen slipper bäras ut mitt i natten. Ska bli mysigt. Bror önskar oxfilè, inte mig emot.....med rödvinssås...mmmmmmm. Syster står för efterrätten, hon är outstanding när det stavas dessert :-) Och så lite champagne på det! Blir nog ett bra nyår....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!