Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

måndag 6 december 2010

Lite off...

Känner mig lite sådär. Ja, man kan ju inte vara på toppen jämt! Längtar efter att julstämningen ska infinna sig för att lägga sig som bomull kring min själ. Verkar dock som att den kanske uteblir i år, känner mig helt oinspirerad.....väldigt olikt mig. Fast på rusta köpte jag en glittrig, röd pappstjärna. Den lyser himla fint i vardagsrumsfönstret, när jag tittar på den känner jag mig kanske lite julmysig ändå :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!