Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

söndag 28 november 2010

Huvudet på skaftet i morgon då!

Ska i natt försöka sova riktigt gott i eget rum, sedan leta reda på min hjärna och aktivera den igen efter 10 månader. I morgon börjar nämligen kneget för min del. Dags för lustgas och vita droppar i det röda, dags att mäta blodtryck och övervaka syresättning. Dags för att se på skärmen och se koncentrerad ut, dags för att motverka illamående och smärta......dags för att söva!

Har pysslat ihop en matlåda och letat reda på mina träskor , mer redo än så går det nog inte att bli. Både kul och nervigt, ska bli så fantastiskt kul att återse kollegor och få utföra de arbetssysslor jag själv valt att utbilda mig för. det enda aviga........tänk om plutt inte känner igen mig när jag kommer hem :-s

2 kommentarer:

  1. hihihi....kommer gå fiiint! :)

    SvaraRadera
  2. Hej hej! nu vet jag vem du är =) Dessutom var jag inne på vårt gamla forum idag av en händelse och såg dina meddelanden till mig där som du skickat i september...ooops...var visst lite längesen jag var där!

    Vad roligt att få följa din blogg...någon dag...när jag inte har något att göra...(!!!!!!)....så skall jag gå igenom den från början.

    Hur var nu arbetsdagen då? Skall du börja jobba helt och Niklas vara pappaledig eller är det bara lite ibland du skall jobba?

    Du som har följt min blogg ett tag vet ju att jag jobbar och har gjort det ett tag..men bara lite i veckan. Rätt skönt att komma hemifrån. 1½ dag är lagom...nästan för mycket !

    KRam

    SvaraRadera

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!