Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

tisdag 4 januari 2011

Dammråttorna regererar!

När i hela världen ska man ha tid och ork att städa då? Disken är ett evigt projekt trots diskmaskin, tvätten tar aldrig slut och dammråttorna attackerar snart. Jag gillar faktiskt rent och fräsht, men det är nog svårt att tro när man kliver in i vårt hem.....SUCK!! Tur att vi har Elliot som hasar runt och samlar på sig diverse golvkrafs :-o.....Näe, i helgen ska här skrubbas och gnuggas....ja hur trött jag än må vara. Nu ska det ta mig tusan bli ordning och reda på torpet!!

Ja just det! E haskryper sig fram nu.....tokgulligt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!