Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

torsdag 6 januari 2011

Trettondagsslapp

Idag är det ledig dag för min del och vi satsar på hemmamys i all dess enkelhet. Har iofs dammsugit och tvättat, men då i extrem långsam takt så det känns inte så tröttsamt. Ikväll är vi bjudna på middag till familjen E...*mys*.. Niklas är ju föräldraledig på heltid nu och jag ska jobba heltid i mitt anletes svett. Mjukstartar denna vecka med en ledig torsdag....puh! Imorgon är det lite halvdag. Imorgon kommer även Elliots farmor hit på besök. Vi utnyttjar henne till lite barnvakt på lördag. På måndag firar vi tvåårig bröllopsdag men tänkte ägna lördagen åt att fira det med pussar och ett glas vin .....det gäller att tjyva till sig stunder av mer romantisk karaktär mellan alla blöjbyten och barnsånger.

Fick sovmorgon i morse, sov i gästrummet och drömde att någon sa till mig "gå upp nu, klockan är elva!"...så jag gick upp och döm om min förvåning när klockan faktiskt var prick elva!! Inbyggd väckarklocka kallas det visst...hehe!

Det är lite snålt med bilder i min blogg nu för tiden, men ska snarast rensa kameran och ladda upp lite pics här :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!