Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

söndag 30 januari 2011

Summering av helgen

1. Sviterna av magsjuka har inneburit:Gnäll, gnäll och gråt......ja, från oss alla tre nästan, utom Niklas, han har inte gråtit!

2. Avgasröret på bilen har rostat sönder och överraskande nog ramlat av, en tredjedel består. Kanske klarar vi oss med den biten till besiktningen i mars :-O...

3. Vinet vi köpte (för en gångs skull!!) och planerade att avnjuta i går kväll står odrucket.....anledning? Läs ovan på nr 1.

4. Räkningar betalda ....behöver jag säga mer?!

Känns skönt med en hederlig arbetsvecka, kanske balanserar den upp denna tröstlösa  helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!