Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

söndag 9 januari 2011

Söndag, check!

Så var denna helgen till ända. Idag lämnade jag Elliot och Niklas här hemma och lunchade med min vän J inne i stan. Det blir glesare och glesare mellan våra träffar nu när jag jobbar :-(. Vi hade det jättemysigt, pladdrade bort några timmar med lite mat och vin. Tack fina J för att du finns i mitt liv!

Elliot sover och Niklas är iväg på bandyträning. Jag har ätit grillchips och kollat på mitt favoritprogram Amazing Raze på sexan. Hujedamej vad gärna jag skulle vilja vara deltagare!!

Nu väntar en arbetsvecka på fyra dagar, fredag är ledig....nedräkningen börjar nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!