Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

torsdag 6 januari 2011

Lite bilder...

Viktigt att vara ren och fin när helgen knackar på

Sen så somnar man så gott med pappa bredvid.

I jul och nyårshelgen har E börjat sitta lite mer stadigt och dessutom haskryper han fram.

Min favoritjulgranskula. Nån bild på hela granen blir det inte, den var så sne så man nästn blev yr;-)
Julhelgsplanerna ändrades p.ga. vädret. Så här mysigt hade vi det själva på julafton!

På juldagen gästades vi av mormor och morfar.



På nyårsafton blev det baluns med mina syskon och deras familjer. Här har äntligen alla söta ungar slocknat och vi avnjuter middag i lugn och ro.

Sötaste kusinerna. Elliot och Isak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!