Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

lördag 8 januari 2011

Två år som äkta par..

Det finns en del beslut man tar i livet som känns aningen ogenomtänkta. Många gånger ger man sig in på okänd mark och ångrar sig lite efteråt. Vårat äktenskap är INTE ett sånt beslut. Vad än framtiden kommer ge oss så kommer jag aldrig ångra den 10 Januari 2009 då vi blev ett äkta par. Den kärlek jag kände den dagen går utöver alla känslor jag någonsin ägt. Så stort, så vackert, så ärligt och så sant. Även om vi bara har två år att hurra för så har vi redan fått ta del av gränslös lycka och djupaste sorg, mycket vardagsslitage och mycket mycket kärlek.

Eftersom jag jobbar på måndag då vi eg. firar just två år valde vi att ta oss en romantisk rendez vouz idag istället. Farmor var barnvakt så vi åkte in till stan och åt lunch och bara mös....Jag fick ett superfint halsband i silver av Niklas med ett hjärta som det står Barn är oslagbara  , undertecknat BRIS. En del av pengarna gick just till den organistionen....Min fina make...JAG ÄLSKAR DIG NIKLAS....

Och så två lyckliga bilder från vår dag...

Första sekunderna som gifta
Första dansen...

2 kommentarer:

  1. Fiiint :) Grattis till 2 år som make maka!
    Vi är inne på vårt 5 år i år...herre gud så fort det går!

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat Niklas (med presenten alltså)!

    SvaraRadera

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!