Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

lördag 13 november 2010

Det är sent nu...

Klockan är 01:50 och min kropp sover inte i sängen, varför? Jo först och främst för att jag är en nattuggla men också för att jag för en och en halv timme sedan tänkte att E ska ju äta snart....varför lägga sig och somna gott då lixom!? Men lilla knyttet sover ännu och här sitter jag och börjar bli riktigt gäspig..........är jag helt körd i galoshen eller?! Tänk om han inatt väljer att för andra gången i sitt korta liv sova en hel natt........nä bums i säng nu tokfia! Har dock precis sett Blade 2 och den var äcklig med betoning på slem och snuskiga vampyrkäftar så jag måste nog hålla hårt i Niklas......tur att han finns, beskyddaren min ;-)

Natti natti zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!