Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

onsdag 10 november 2010

Söva på ett annat vis

Jahapp! Då var det hugget i sten. Den 29:e denna månad återupptar jag mina sysslor som arbetsmyra. Nu ska det sprutas och inhaleras, ja inte för egen del då! Ska bli trevligt att söva vuxna som omväxling, dock på helt andra premisser jämfört med nattning av liten Elliot. Lite absurt kanske, men söva på jobbet känns instinktivt betydligt enklare ;-).....

Jag mjukstartar på 50% december ut, kommer sakna min bebis men känner ändå en pirrig lycka över att få jobba igen.

Nä nu måste jag nog läsa på lite. Känner mig lite ringrostig, men det är väl som de säger.....det sitter i ryggmärgen!!

1 kommentar:

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!