Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

lördag 13 november 2010

LÖRDAG

Idag har varit en bra dag, en sån dag då man skrattat lite extra och fått påfyllning av allt gott man äger och har. Elliot sov ända till halv fem i morse då han åt och sedan sov till halv nio....galet skönt!! Niklas fick extra sovmorgon och jag hade en mysig förmiddag med gullungen. Utnyttjade sedan mormor och morfar till barnvakt för att uträtta lite ärenden. Låter kanske trist men jag och N hade busroligt trots krig om parkeringsplatser och täckjacketrängsel i butikerna. Vi införskaffade en ny bilbarnstol till ett riktigt fyndpris på Barnens hus. Hittade där
också en go och varm åkpåse till vagnen.....snart är vargavintern här! Sen hann vi med ännu några små inköp samt besök på en pizzeria där vi njöt av en romantisk lördagsmiddag.....vi är inte så kräsna nu för tiden *smile*....

Nu sover Elliot efter lite mat och ett bad som nog gjorde mamma mer blöt än E.......Snurrar ett glas rött i handen och ska strax duka fram en liten opretantiös ostbricka .....Life is good.

1 kommentar:

  1. Jamen, visst är det så att man blir lite mindre kräsen på vad som är lyx och inte sen man fått barn!

    SvaraRadera

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!