Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

tisdag 16 november 2010

Vaaaaar e Elliot?



Lekte kurragömma idag, E gömde sig under trappen....listigt Elliot....LISTIGT!



Nya fvoritleksaken, prassliga tidningar. Har nu lärt mig att inte ge honom de med trycksvärta....Big mistake !

2 kommentarer:

  1. Åååå, så gullig han är! Längtar efter att få träffa honom! Tur att vi kommer och våldgästar er snart ;)

    SvaraRadera
  2. Å vad söt han är under trappen:) Max älskar också att leka med prassliga tidningar, men han får endast leka med dem under villkoret att han har nappen i munnen annars äter han upp tidningen! / Kusin Lina

    SvaraRadera

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!