Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

torsdag 4 november 2010

Vardagen får mig att uppskatta livet

Känner en förkylning som smyger runt i kroppen, vill skaka av mig den men ser den häcka i skuggorna....

Det är nån slags punka på ett av hjulen till barnvagen....suckar, ignorerar och kör vidare!

Barnmat på burk luktar verkligen inte gott.....

Det är svårt att se ut genom våra fönster.....borde putsa......näe, det är för kallt nu! Nästa år....kanske...

Längtar efter oxfilè men det närmsta jag kommer är falukorv....

Imorgon är det fredag.....fredag är kul....

1 kommentar:

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!