Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

tisdag 9 november 2010

Idag blev det vinter

Jubel och glädjerop......snön är här ! Säkert inte för att stanna , men det förtränger jag. Idag blev det vinter och världen blev plötsligt lite klarare och och lättare.....

Elliot möter snöboll för första gången med vissa skeptiska inslag.........sötaste bäbis!


Till sist vill jag idag gratulera min fantastiska lillasyster Jenny på hennes födelsedag. Du är så stark och fin ,så kärleksfull och bäst. En omsorgfull mamma och hängiven syster. Tack för allt du berikar mitt liv med....

2 kommentarer:

  1. Ha ha! Vad rolig han är! Tack för grattis :) Bamsekram

    SvaraRadera
  2. Men så söt han är:) Ska testa det där med Max och se vad han säger:) Kusin Lina

    SvaraRadera

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!