Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

måndag 15 november 2010

Nu är det riktigt mörkt!

Åh snälla November! Spring ifrån oss snabbt, låt advent och vintervit december ta vid!! Nu är det inte kul, inte ens värmeljusen myser upp.......Två veckor till advent.....*längtar*.

Tog en promenad med E i regnrusket idag, kom hem ruggig och fuktig men E hade det gott och skönt i sin nya åkpåse :-). Nu ikväll ska jag till en kompis och se Sex and the city 2. Lite flashback till tiden innan partners och blöjbyten, tiden då det var La dolce vita var och varannan kväll. Tiden då man skålade i cosmopolitans och längtade till den här tiden.....längtade efter en partner och kanske en liten bebis. Nu är man där, men visst är det nostalgi att drömma sig tillbaka också.

Hoppas morgondagen bjuder på en liten liten solstråle.....skulle vara himla skönt!

1 kommentar:

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!