Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

fredag 24 september 2010

Från soffan...

Egentligen skulle jag frisk och uppklädd varit inne i stan på dejt med en av mina vänner men eftersom basiluskerna satte stopp för det snodde jag ihop en chokladpaj för att kompensera liksom. Dessvärre försvann mitt smaksinne när den bakades så den enda upplevelsen jag erhöll var kladdig fyllning tillsammans med torr botten.....


Så istället övergick jag till Ramlösa och diverse förkylningsattiraljer.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!