Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

torsdag 23 september 2010

Schlagerväntan...

Som den sanna schlagernörd jag är bevakar jag eurovisions hemsida som en besatt, i väntan på besked om vilken stad i Tyskland som el grande finale skall gå av stapeln i!! Det finns nämligen en liten schlagerdröm om att nån gång få se den live.....men än så länge har det inte bestämts och då finns heller inga biljetter att boka...så jag väntar och väntar! Eurovision song contest 2011.... Nån som hänger på?!

2 kommentarer:

  1. HAHAHA, E du lika nördig som jag :)
    Jag va i Oslo i maj :) Det va skiiiiit kul! JAG är LÄTT på till tyskland. Men hur fan hittar man biljetter där? OCh jag kan upplysa om att biljetterna till Oslo va svindyra....( Men det va det lätt vart)

    Tror jag har nåt inlägg där i maj om du kollar i mitt arkiv :)

    SvaraRadera
  2. Ja det är ju det som är det trista...att biljetterna kommer att kosta alla mina skjortor!!

    SvaraRadera

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!