Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

onsdag 29 september 2010

Testing, testing!

Idag tog jag tåget till vår närmaste innegalleria. Ville testa om min hemska förkylning börjar vika hädan. Testet resulterade i blygsamma G-, lite ont i halsen och molande huvudvärk på hemresan drog ned betyget. Känner mig ändå nöjd, friskare tider väntar! Hittade en fantastiskt snygg tunika som jag spanat på innan och som nu till min lycka hängde i REA hörnan....sicket kap! Den ska premiärbäras på Elliots dop i helgen.

Annars har inte mycket mer spännande skett idag....fläskkotlett till middag följt av IDOL häng i soffan. Simon sjöng som en gud men såg ut som en missanpassad plugghäst, Daniel sjöng så jag nästan grät och Malin försökte sjunga som A. Morisette men med ett dystert resultat. Kanske ska jag följa tävlingen denna höst!

1 kommentar:

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!