Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

söndag 5 september 2010

Tankar en söndagskväll som denna


Läste i en bok idag att när ens barn närmar sig sex/sjumånaders ålder så börjar sömnbristen och allt annat vardagsslitage ta ut sin rätt på föräldrarna, det är tydligen då det blir avgrundsjobbigt att genomleva dagarna! Jaha...då är det väl bara att sätta sig ner och vänta då!! Jag som trodde vi hade klarat oss genom den första skärselden...men icke! Å andra sidan lägger jag nog undan boken och tar en dag i taget oavsett om det brinner i knutarna eller om iskyla slagit till, och jag ska försöka plocka ut det gottaste ur varje dag och suga riktigt länge på det. En dag kan jag göra allt jag inte kan idag men då kanske jag inte heller kan göra allt jag gör idag......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!