Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

torsdag 23 september 2010

Varning för basilusker!

Här hemma är det sjukt just nu, feber och eländes elände! Elliot har sovit största delen av dagen för ovanlighetens skull....lilla plutten! Själv feberyrade jag och fick den briljanta idèn att rengöra vår dusch från golv till tak. Det blev himlans rent och fräscht, dock på bekostnad av min hälsa. Svetten rann och pannan brann är väl den bästa beskrivningen på hur jag mådde efteråt. Krashade och sov i soffan, vaknade av att Niklas kom hem, la huvudet på kudden och somnade igen.

Nu mår jag lite mindre urk och hoppas att det håller i sig. Ska koka en kopp te och kolla på en film. Sen blir det nog att ta några alvedon och lägga mig med hopp om att Elliot och jag får en skön nattsömn....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!