Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

onsdag 8 september 2010

Jag har tränat...jag har tränat...jag har tränat!!!


Precis, idag var jag på hederlig förortsgympa i lågstadieskolans gymnastiksal.Jag är helt ärlig och lite skamsen när jag skriver att det är nästan två år sedan jag gjorde en seriös träningsinsats, att strosa i skogen lite då och då räknas nog egentligen inte. Jag hade inte tänkt igenom min träningsdebut sådär värst noga, så en halvtimme innan jag skulle ge mig iväg så letade jag desperat efter något träningsvänligt plagg att sätta på mig. Det jag hittade var ett par noppiga mysbyxor, trasiga skor och en extremt illasittande och för trång T-shirt, men ja det gick ju fint att röra sig i den outfiten också ;-). Det är en väldigt oprentasiös förening, deltagarna bestod av helt vanliga människor och inte spacklade fitnessdrottningar som finns att beskåda på ex. SATS inne i city. Det passar mig perfekt....gympa för husmödrar som behöver röra på fläsket!!

Nu är det bara att krypa till kojs och stiga upp i morgon bitti till en dag fylld av muskelplågor....men det är det värt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!