Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

måndag 6 september 2010

La Familia


Ni är så underbara, så fria, så vackra, så oförstörda. Önskar så att era liv kommer bli fyllda av skratt och kärlek, önskar så att ni slipper smärta och gråt men mest av allt önskar jag er mod att lära känna livet. Att oavsett om tunneln bitvis är mörk komma ut på andra sidan med elden brinnande i själen.

Ni är enbart lycka mina fantastiska syskonbarn

Nellie
Elias
Adam
Isak........kärlek

1 kommentar:

  1. A men allvarligt, jag orkar inte gråta på morgonen! Vilka fina ord! Fina faster/ moster?

    SvaraRadera

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!