Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

tisdag 14 september 2010

Hemma...

Denna dag har varit tämligen odramatisk. Tog en promenad vid lunchtid och blev inbjuden till brorsan på kulinarisk laxpasta. Elliot tog en lååång tupplur och bror min filosoferade över det faktum att män faktiskt blir sjukare när de är förkylda....eller!!??

Klockan börjar nu närma sig läggdags och jag funderar på vad jag egentligen vill med mitt liv. Tänk att de där tankarna alltid nafsar en i baken som en irriterande mops! Bäst att lägga sig mellan lakanen och bara ladda för imorgon istället, man vet ju aldrig...kanske är jag klokare imorgon.

Gonatt.....zzzzzzzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!