Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

tisdag 21 september 2010

Veckan är lång, näsan trång, ute är det blött..jag är överjordiskt trött!!

I vanliga fall lovprisar jag höstrusk och försvarar det som mysigt, men idag återspeglar vädret mitt humör på ett oroväckande sätt och den där myspyskänslan vill inte infinna sig. Elliot vaknade exakt klockan 04:47 och ungefär där sattes väl ribban för denna dag! Nu sover han en liten middagslur och jag önskar jag kunde tillföra mitt kaffe intravenöst...Grannens hundvalp är lämnad ensam och tycker inte om det om jag tolkar skällandet och ylandet rätt...liiite lugn och ro skulle inte skada mig nämnvärt just nu! Dessvärre har denna tisdag bestämt sig för att inte bjuda på så mycket upplyftande...ibland är det så bara, imorgon måste ju bara bli bättre! Tar en after eight och planerar kvällens middag, det blir räkpasta med lite touch av saffran...sådärja nu känns det genast pyttelite bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!