Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

torsdag 9 september 2010

Litet hej från Linköping

Jag och Elliot har åkt SJ tåg. Tänk att allt jag gör med honom känns som ett äventyr:-). Först åt han, sen grät han, sen sket han, sen somnade han för att ganska snabbt vakna och bara vara så där urgulligt yrvaken och gosig sista biten.

Nu är vi i alla fulla fall i Linköping och gästar min kusin med sambo...trevligt,trevligt....Gissa om det är nån hemma i Stockholm som kommer sakna oss...hi hi...Jag och Elliot på äventyr, kan det bli bättre eller?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!