Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

måndag 20 september 2010

Min

Du är ju bara så söt att jag rodnar, underbara Elliot....har fortfarande inte kopplat att jag och din pappa lyckats skapa något så fantastiskt som just dig. Ha förbarmande med att vi i kärlek kommer göra så många fel, ha förståelse för att vi inte på något villkor vill göra dig illa.....ha bara visshet om att vi älskar ...det är de enda vi kan utgå ifrån.....

1 kommentar:

  1. Nu trycker tårarna på igen, så fint, så sant.

    SvaraRadera

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!