Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

söndag 10 oktober 2010

Dagens

Det blev sovmorgon i morse, 06.30...jihaaa...*lycka*. Eftersom Elliot kinkade och inte ville vara i vardagsrummet förflyttade vi oss till köket. Vad göra? Baka en kaka...jaaa! E övervakar så att allt går rätt till.

Denna dag var det städdag i bostadsrättsföreningen, container uppställd att slänga skräp och dylikt i. Passade på att slänga julgranen som stått på vår uteplats....dags nu kanske!!!

Niklas åkte och spelade på lotto, 126 miljoner i potten! Planerade vid frukosten vad vi skulle göra för pengarna........bygga skola och sjukhus i Afrika, köpa ny bil och ett blygsamt hus samt ge likvärdigt belopp till föräldrar och syskon var det vi var rörande överens om. Har inte kollat ännu, kanske är vi multimiljonärer!

Städade lite och fick sedan besök av mor, far och svägerskan med barnen. Lite födelsedagsfirande och avsmakning av min egenbakade chokladfudgekaka......mumma!!

Gårdagens formsvacka bleknar bort, tur att mitt minne är kort.....


Mamma är skojigast i hela världen :-)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!