Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

söndag 24 oktober 2010

Helgsummering!

Sådärja! Då var alla killar hemma hos mig igen. Har varit ensam här hemma, eller ensam är ju inte sant för min vän M kom i fredags. Det blev lite idolhäng och sedan en tur på stan med fler vänner på lördagen. Härligt att få lite tid för sina vänner *kärlek*. Dock blev det ju sen timme i säng båda kvällarna så vila har jag inte direkt fördrivit min tid med. Nästa gång Niklas kidnappar Elliot och lämnar hemmet ska jag nog låsa in mig själv här hemma och bara soooovaa!! Men det får som sagt bli nästa gång, denna helg var en välbehövlig helg även om jag inte blev ett dugg piggare.....! Känns gott att lille plutt ligger i sin säng och sover nu.......ordningen är återställd, det är trots allt tillsammans vi ska vara...... min familj och jag!

Vulkanisk drink på Tiki Room

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!