Om mig

Mitt foto
Rastlös pessimist som älskar att njuta av allt som är njutbart. Oftast glad, förutom när jag är arg. Befinner mig i ett ständigt tillstånd av längtan och drömmande.... Hemmavid fru till min underbara Niklas och mamma till ljuvliga Elliot. Bortavid sköterska i anestesins tjänst alias Fröken Lustgas....

måndag 11 oktober 2010

kvällsstök

Ja, jisses! För att fortsätta på mitt förra inlägg tyckte jag att det vore jätteskojigt om Elliot skulle börja blogga, dock inte lika skoj att han krafsade bort bokstaven a. Tursamt nog är tangentbordet konstruerat med små gummiploppar under varje bokstav så jag kan fortfarande plita ned oväsentligheter här.

Kvällen blev lite stökig, E somnade men vaknade efter ca en halvtimme och bara grät och grät . Ville bara vara i famnen så till sist rotade jag fram babybjörn och så fick han guppa runt tätt intill mig. Det var han jättenöjd med och efter lite mer än en timme var han redo att sova igen. Min älskade bebis, kanske var det en mardröm, eller tänder på gång eller så är det "bara en fas", herregud! Hur många faser ska stackarn måsta genomlida egentligen (och vi!!)


kvällsmys

Nu sover han igen och jag erkänner med viss skam att jag tittat på premiäravsnittet av Paradise hotell.......stackars små osäkra männsikor, skaffa er ett liv vettja!! Ja...hrmm...kollar nog nästa avsnitt också! Nåt måste ju fattas i huvudet på mig eftersom jag gillar den typen av TV samtidigt som jag avskyr det och ondgör mig över hur korkade deltagarna är. Ja, hursomhelst har jag ju inget val när det inte finns nåt bättre att glo på ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Respons är alltid kul, speciellt från en som du!